Klachtenregeling
Heb je een klacht? Wij helpen je verder
Bij ons staat zorg van hoge kwaliteit centraal. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Dit kan bijvoorbeeld gaan over een gemiste afspraak, de behandeling door een coach of begeleider, of een andere situatie die volgens jou anders had moeten verlopen. Wij vinden het belangrijk om je klacht serieus te nemen en zorgen voor een passende oplossing.
Klachten over CSR Centrum-programmaVolg je een programma via CSR Centrum en heb je een klacht? Dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling van CSR Centrum.
Klachtenregeling CSR CentrumKlachten over programma's via gemeenten of andere partijen
Als je een programma volgt via de gemeente (WMO, participatie), UWV, je werkgever of als particulier, dan kun je gebruik maken van het klachtenreglement van de Coƶperatie Zorgaanbieders Midden Nederland (CZMN). CZMN voldoet aan de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen in de Zorg (WKKGZ).
Klachtenprocedure van CZMN